torsdag 5. mai 2011

Knivblad

For nokre veker sidan fekk eg fyr i feltessa som står her på garden. Det resulterte visst i eit knivblad og ei tang. Knivbladet har innlagt eggstål men er ellers kanskje ikkje mykje å skryte av. Forma på det var "so där", men det blir forhåpentlegvis greit nok når eg får slipa og herda det. Det blir uansett ikkje herding før eg har eit par knivblad til klare. Og det er der smitanga kjem inn i bildet. Den er laga for å halde knivblad medan eg smir ut tanga på bladet og denslags. Eg har sovidt prøvd den på eit nytt knivblad og den ser ut til å fungere greit. Det er uansett ikkje krise om den ikkje er tipp-topp, den største motivasjonen for å bake ut ei tang var å få smiinga litt inn i hendene.


Smiing er uansett veldig kjekt, so eg håpar eg får tid til meir leik i essa i tida som kjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar