lørdag 7. mai 2011

Skytebenk

Det skal ha seg slik at eg i lang tid har hatt lyst på ein passende skytebenk for benchrest-leik og presisjonstesting av vaaben og ammunisjon. Fleire alternative design har blitt klekka ut og nokre har til og med blitt påbegynt. Eg eit sett føtter og ein komplett for for portable versjonar av arten. Dei har dog ikkje blitt ferdigstilte, enda. Men nok om det. Det kom nemleg ein dag då eg hadde lite å finne på og dermed ble det påbegynt nok ein ny skytebenk. Denne gangen var plana å lage den solid og tungt, men nødvendigvis ikkje umobilt - vi har nemleg traktor her på bygda.

Den første dagen av prosjektet vart forskaling til betongplata konstruert og kappa. Litt research måtte eg gjere for å finne passende størrelse på bordet. Eg endte på ei bredde på 1000 og ei lengde på 1250. Tjukkelsen på plata er 4", omtrentleg i alle fall.

Beina vart òg kappa den første kvelden. Lengda på dei vart 850, og dei skal stikke omtrent midt inn i tjukkelsen på plata. Total høgd blir dermed 900. Det skal forhåpentlegvis bli akkurat passe.

Eit par dagar etter fekk eg hjelp av ein skytterkompanjong. Det er alltid greit å ha ein medskuldig når ein skal gjennomføre eit prosjekt, i tilfelle skyld må tildeles kreativt om noko går galt. Det nevnas òg at min medskuldige i dette tilfellet er ein meget habil sveisar, i motsetning til.. Nok om det.


Med ein habil sveisar som kompanjong er altså arbeidsfordelinga enkel. Eg vart raskt degradert til motivator og håndlanger, medan han hekta sammen fotar og rammeverk.




I tillegg til spilene som var fastsveisa i bordbeina la vi litt armeringsmatte i plata, for å være sikker på at den holdt sammen.


Oppskrifta var altså: Bøtt på med masse til forskalinga er halvfull, legg i armeringsmatta og deretter bordbeina. Fyll opp med masse og stryk av. Beina vart endeleg retta opp etter at massen kom på, men før siste finish.

Bordet har blitt testa og prøvd. Bilder og rapport kjem muligens ved ei anna anledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar