tirsdag 4. januar 2011

Blogg.

Blogg? Dette er altså ein blogg om meg, hobbyar, tanker, ting och tang. Den hobbyen som skal få oppmerksomheit her er jakt, skyting og våpen. Primært er det skruing og mekking av utstyr som blir temaet her, men det er mulig at eg lurer inn ein liten jaktrapport eller ei oppdatering frå skytebana.

Eg skyt mest med pistol, men har det siste halvanna året hatt ein pause grunna at eg forlot arbeidslivet til fordel for nokre år med studier. Rifle har eg aldri skote aktivt i organisert form, men det blir som regel nokre turar på skytebana for rekreasjon og jakttrening. Hagla blir for tida kun avfyrt på jakt.

Det er tvilsomt at denne bloggen blir oppdatert veldig ofte, men eg har gjort litt småplukk i jula som eg kjem til å legge ut her litt etter kvart.

Eg gledar meg, dette blir gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar